هدفگیری مجدد تبلیغات به شما کمک میکند تبلیغات مشابه را به صورت آنلاین ببینید. چگونه می توانیم هدف گذاری مجدد تبلیغات را متوقف کنیم؟ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد. وقتی روی یک تبلیغ در یک موضوع خاص کلیک می کنید، تبلیغات دیگری در همان موضوع ظاهر می شوند. نمیتونی فرار کنی این یک عامل کلیدی در هدف گذاری مجدد تبلیغات شما است که به عنوان روش تبلیغاتی شناخته می شود. در زیر دلایل نمایش مجدد تبلیغات را توضیح می دهیم. با ما همراه باشید، اولین باری که تبلیغی را در وب سایتی می بینید که می گوید بازی های ویدیویی می فروشد، روی آن کلیک کنید تا برای اطلاعات بیشتر به وب سایت آنها بروید. مطمئن ترین چیز این است که شما آن صفحه را بدون خرید ابتدا ترک نکنید. موضوع این است که بعد از آن همه تبلیغاتی که برای آن بازی می بینید از همان سایت یا تبلیغات مشابه می آیند. به این نوع تبلیغات در فارسی فروش مجدد می گویند. فروش مجدد چیست؟ هدفگیری مجدد یک تکنیک تبلیغاتی برای هدفگیری مجدد مشتریان است.بازاریابی مجدد زمانی اتفاق می افتد که از وب سایت یک شرکت بازدید می کنید، اما کاری را که شرکت می خواهد انجام ندهید.به عنوان مثال، اگر هدف تبلیغ کننده فروش یک بازی به شما باشد، اگر از وب سایت بازدید کنید اما خریدی انجام ندهید، تبلیغ کننده معتقد است که شما شانس تبدیل شدن به یک مشتری واقعی را دارید. گوگل ادوردز و فیس بوک پیکسل از فناوری کوکی برای این نوع تبلیغات (هدف گذاری مجدد) استفاده می کنند. بنابراین، هنگامی که از یک وب سایت مقصد بازدید می کنید، اطلاعات مرورگر شما در سرورهای وب سایت تبلیغ کننده ذخیره می شود تا تبلیغات محصول مرتبط را به شما نشان دهد. به این ترتیب به نظر می رسد تبلیغات شما شما را دنبال می کند. آیا هدف گذاری مجدد همان تبلیغات است؟ خیر، این دو روش تبلیغاتی متفاوت است. در تبلیغات هدفمند، تبلیغکنندگان همان اطلاعات را از مشتریان بالقوه برای فروش یک محصول یا برخی از اهداف تبلیغاتی انتخاب میکنند تا آگهی فقط برای این گروه نمایش داده شود. برای مثال، یک تبلیغکننده ممکن است محصولات بازیهای ویدیویی را برای افراد 15 تا 25 ساله هدف قرار دهد که از یک موضوع بازی پیروی میکنند. نمایش دهید، بنابراین وقتی تبلیغی را میبینید، ممکن است با آنچه قبلاً دیدهاید مطابقت داشته باشد. نیستنددر تبلیغات هدفمند، شرکت های تبلیغاتی مانند گوگل و فیس بوک از تاریخچه جستجو و کوکی های شما استفاده می کنند تا تبلیغات مبتنی بر عملکرد را به شما نشان دهند.چرا تبلیغ کنندگان هدف از این روش تبلیغاتی استفاده می کنند؟ هدف گذاری مجدد منجر به نرخ تبدیل بالاتری می شود بسیاری از مردم این نوع تبلیغات را ترسناک می دانند، در حالی که دیگران آن را آزاردهنده می دانند. کاربران اینترنت ممکن است این نوع تبلیغات را خطرناک یا آزاردهنده بدانند زیرا به اطلاعات شخصی و گزارشهای مربوط به مرور و عملکرد شما متکی هستند. با این حال، این نوع تبلیغات برای حافظه ساخته شده است. به عنوان مثال، ممکن است به شما یادآوری کند که می خواهید یک بازی ویدیویی بخرید و شما را تشویق کند که برای انجام اقدام به سایت مقصد برگردید. مانند فروش، چون می خواهید محصولی را بخرید یا به آن محصول علاقه مند هستید، مشتری بالقوه ای محسوب می شوید که می توانید و می توانید به مشتری واقعی تبدیل شوید، بنابراین این تبلیغات نسبت به تبلیغات مشابه موثرتر هستند. تبلیغات هدفمند زیرا از اطلاعات و سوابق شما استفاده می کند و ممکن است آن را آزاردهنده یا تجاوز به حریم خصوصی شما بدانید. بهترین راه برای مقابله با تبلیغات یا تغییر مسیرهای مشابه استفاده از VPN است.با این حال، میتوانید ذخیرهسازی کوکیها را توسط بسیاری از وبسایتها غیرفعال کنید. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که ورود و رمز عبور ذخیره شده نیز قابل سرقت است و از طرف دیگر، بسیاری از وب سایت ها اجازه استفاده از کوکی های غیرمجاز را نمی دهند. توجه به این نکته ضروری است که با استفاده از این روش امکان حذف تبلیغات نمایش داده شده وجود ندارد، اما می توانید تا حدودی آنها را کنترل کنید. 1. تاریخچه مرور، کوکی ها و کوکی های خود را پاک کنید. اولین راه حل رایج حذف 3 چیز است. تاریخچه مرور، کوکی ها و حافظه پنهان یا کش. پاک کردن. اشتراک گذاری کمتر اطلاعات همانطور که در بالا ذکر شد شبکه های اجتماعی نیز از این نوع تبلیغات استفاده می کنند و نکته جالب این است که شبکه های اجتماعی به دلیل داشتن اطلاعات بیشتر در مورد شما هدفمندتر هستند اما اگر می خواهید از تبلیغات خودداری کنید از ارسال مجدد در شبکه های اجتماعی خودداری کنید. . ، می توانید بسیاری از فیلدهای ثبت نام غیر ضروری را خالی بگذارید. از سرویس سوئیچینگ VPN یا IP استفاده کنید. VPN تغییر آدرس IP شما را برای تبلیغکنندگان سختتر میکنداستفاده از VPN تنظیم کوکی ها را برای وب سایت ها سخت تر می کند زیرا VPN IP شما را تغییر می دهد، به این معنی که وب سایت ها نمی دانند به کدام آدرس IP تبلیغات را ارسال کنند. ممکن است افزونه های مرورگر یا نرم افزاری روی رایانه خود نصب کرده باشید که سعی می کند تبلیغات را برای شما مسدود کند. اکثر این برنامه ها فقط تبلیغات پاپ آپ را مسدود می کنند و توانایی حذف همه تبلیغات را ندارند. با این حال، نباید انتظار داشته باشید که آنها همه تبلیغات را به سمت شما هدایت کنند. با این حال، می توانید از آن برای کاهش نمایش چنین تبلیغاتی استفاده کنید. استفاده از یک مرورگر خصوصی برخی از مرورگرها سابقه مرور و کوکی های شما را ذخیره نمی کنند. مثلا Brave Browser یکی از مرورگرهایی است که می توانید از آن استفاده کنید. از آنجایی که گوگل کروم محصول گوگل است، می تواند سابقه جستجوی شما را از تبلیغات کپی کند. می توانید از یک پنجره خصوصی برای جلوگیری از ذخیره شدن کوکی ها و تاریخچه مرور خود استفاده کنید. یا از رمز عبور در مرورگر خود استفاده کنید.استفاده از موتور جستجوی خود گوگل معروف ترین و محبوب ترین موتور جستجوی جهان است، اما به دلیل خدمات تبلیغاتی که در قالب گوگل ادز دارد، از سابقه جستجوی شما برای ارائه تبلیغات استفاده می کند.با این حال می توانید موتور جستجو را تغییر دهید و از موتور جستجوی خود استفاده کنید.یکی از موتورهای جستجویی که سابقه جستجوی شما را در نظر نمی گیرد DuckDuckGo است. رد کردن ذخیره سازی کوکی ها در بسیاری از وب سایت های خارجی، پیامی را مشاهده خواهید کرد که تأیید می کند کوکی ها را ذخیره می کنند. در صورت امکان، به بررسی و تایید نتایج و اظهارات نهایی ادامه دهید. اگر می خواهید بدون تبلیغات آزاردهنده یک تجربه تماشای دلپذیر داشته باشید، می توانید از روش هایی که ذکر کردیم استفاده کنید. استفاده از روشهای بالا به شما کمک میکند کوکیها و سابقه مرور وبسایت را ذخیره کنید تا بتوانید با خیال راحت به مرور ادامه دهید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. منبع: شبکه خوی
چگونه از دیدن تبلیغات مشابه جلوگیری کنم
.