نکات مهم در طراحی پوستر فیلم

طراحی پوستر, پوسترهای فیلمطراحی پوستر, پوسترهای فیلم ویدیوهای عالی همچنین فرصت‌های تجاری عالی هستند. فیلم‌هایی مانند «آواتار» و «شوالیه تاریکی» نمونه‌های خارجی هستند، در حالی که سریال‌های «فدراسیون روسیه» و «تفرقه» نمونه‌های داخلی این گونه فیلم‌ها هستند. این روزها ساخت یک فیلم میلیارد دلاری غیرعادی نیست. بیشتر فیلم های ایران ساخته فیلمسازان بزرگی چون مهرجویی، کیمیایی و کیارستمی است. . آنها بیش از چند صد میلیون نسخه می فروشند. اما آیا فکر کرده ایم این فیلم ها چگونه به فروش می رسند؟ چگونه بینندگان را تشویق می کنید که فیلم هایی را که ندیده اند تماشا کنند؟ پاسخ این سوالات را می توان در یک کلمه خلاصه کرد: تبلیغات. اگر فیلم اکران نشود، هرگز آن را نخواهید دید. حالا آن فیلم را اسکورسیزی یا قصاب خیابانی شما ساخته است! یکی از موثرترین روش ها برای بازاریابی فیلم. در این پست یاد خواهید گرفت که چگونه توجه مردم را جلب کنید، علاقه مند شوید و مردم را به فیلم بکشانید. A از توجه، توجه و علاقه به معنای علاقه و علاقه، D ناشی از میل و A ناشی از تلاش، توانایی و پاسخ است. اساس هزاران کمپین تبلیغاتی بود.مهمترین قدم در این فرمول اولین قدم برای جلب توجه رهگذران و تشویق آنها به نگاه کردن است.برای جلب توجه رهگذران نیازی به استفاده از تصاویر تحریک آمیز و پر زرق و برق ندارید. در حالی که این یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه است، جای تعجب نیست که چرا هالیوود به چنین فیلم هایی روی می آورد! طراحان می توانند از تصویر بازیگران فیلم یا بخشی از حال و هوای فیلم (کمدی، عاشقانه، اکشن، ترسناک و …) در داخل تبلیغات استفاده کنند تا آن را برای بیننده قابل درک کنند. هیچ کدام از این پوسترهای کلاسیک زیبایی خاصی ندارند و هیچ کدام از نظر طراحی برجسته نیستند. اما آنها در توجه بسیار خوب هستند. پس‌زمینه‌های کارتونی زیبا، عکس‌های سر بازیگران فیلم، و نورپردازی تنها برخی از راه‌هایی هستند که می‌توانند عابران را برای دیدن چند دقیقه به بیلبورد جلب کنند. و از تصاویر برای انتقال مضمون (جنبه اخلاقی و دراماتیک فیلم) به جای استفاده از گرافیک های ساده (مانند مینی ها) برای انتقال یک روایت، مضمون فیلم استفاده می کنند. – تبلیغات).(به این پست مراجعه کنید) این رویکرد می تواند تأثیر، توجه و علاقه را در یک زمان ایجاد کندبدن جنیفر نمونه کاملی از تبلیغات نمادین است. تقلید عجیب یک تبلیغ TrueBlood (!). این تبلیغ از جذابیت، فضا و تضاد زیاد برای جلب توجه رهگذران استفاده می کند. این تبلیغات ایده ای در مورد محتوای فیلم می دهد. این باعث می شود که فیلم برای مخاطبان و طرفداران ژانر وحشت قابل فروش باشد. همه اینها با تصاویر انجام می شود 2) ایجاد علاقه 2.1) ایجاد انگیزه برای تماشای فیلم ممکن است با فیلمی برخورد کنید که از تصاویر نمادین و انتزاعی استفاده می کند که با فیلم مطابقت ندارند. برای مثال، فیلم شما یک درام یا تریلر جدی است که با نمادگرایی قابل توضیح نیست. در این مورد بهترین ایده ای که می توانید به دست آورید استفاده از تصویری است که به مخاطب ایده ای از داستان فیلم بدهد. بسیاری از بهترین پوسترهای فیلم مدرن از تصاویری استفاده می کنند که بیننده را در مرکز صحنه قرار می دهد تا بیننده را برای تماشای فیلم ترغیب کند.یکی از شخصیت های اصلی فیلم درگیر حل یک مشکل بزرگ است. برخی از افراد به یک تبلیغ نگاه می کنند و احساس می کنند که باید فیلم را ببینند تا بفهمند چه خبر است، و بهترین تبلیغات فیلم Innendo این رویکرد را دارد.پس از دیدن تصویر بالا، مخاطب نمی تواند قسمت زیادی از فیلم را دریافت کند. درک کنید که این فیلم جنبه واقعی و حتی روانی دارد. شاید گرم شدن کره زمین یا یک پدیده طبیعی دیگر. در واقع نمودار عمدا بیننده را گیج می کند. زیرا تنها راه رهایی از این اشتیاق حضور در مقابل باجه بلیط فروشی است. این نوع طراحی بهترین روش برای طراحی تبلیغات فیلم های فانتزی و روانی است. به دست آوردن این نوع دانش دشوار است، اما با تمرین به راحتی می توانید آن را به دست آورید. شما می توانید هر تبلیغ فیلمی را که می خواهید طراحی کنید. برخی از دانش آموزان فقط در صورت داشتن پول انتقال می دهند! ابتدا تمرین کنید، بعداً مشاوره بگیرید، کار خوب انجام دهید و در پایان منتظر پول باشید. در عین حال این تمرینات مجموعه ای از نمونه های زیبا و خلاقانه را برای شما ایجاد می کند.به یاد داشته باشید که استفاده از نمادها و رنگ های ساده از هسته فیلم شگفت انگیز است.تنها نام کیارستمی کافی است تا هوادارانش را به فکر فیلم جدیدش بیاندازد! اما در مورد گوش دادن به من به طور معمول چطور؟ من اصلاً کیارستمی را نمی شناسم یا سبک کیارستمی را دوست ندارم، چگونه خودم را متقاعد کنم که فیلم را ببینم؟ در اینجا ما طرفداران و طرفداران طراحان گرافیک هستیمهمیشه باید به یاد داشته باشید که هیچکس جیمز کامرون را نمی شناسد، پس سعی کنید چیزی را در تبلیغات فیلم او بگنجانید که مردم را به سمت فیلم جذب کند. اگر بتوانید آنها (غیر طرفداران) را در یک ویدیو قرار دهید، آن را ساخته اید. اما چگونه این کار را انجام دهیم؟ تریلر فوق را برای Inglourious Basterds، یکی از مشهورترین فیلمسازان جهان و هفتمین هنرمند تماشا کنید، اما در تریلر چیزی در مورد کارگردان بزرگ ذکر نشده است. طرفداران تارانتینو به خوبی می دانند. این فیلم فیلمبرداری شد. به گفته او، از طرفی طرفداران جدید کمتر به داستان این کارگردان علاقه دارند، چرا این تبلیغ تارانتینو را توضیح می دهد؟ طرفداران قدیمی آثار تارانتینو او این فیلم را خواهند دید، پس بیایید نگاهی به طرفدارانی بیندازیم که نام تارانتینو را نشنیده‌اند و بینندگان جدید. مردم عادی معمولاً با بازیگران بیشتر از تهیه کنندگان و کارگردانان رفتار می کنند. بنابراین ترسیم یکی از بازیگران اصلی فیلم یا نوشتن نام او با حروف بزرگ جلوه تبلیغاتی بیشتری می دهد.البته به یاد داشته باشید که قرار دادن عکس بازیگران در تبلیغات فیلم تنها یکی از راه های جلب توجه استاما این روش تقریباً استراتژی تبلیغاتی همه تبلیغات فیلم های ایرانی است و مشکل اینجاست که در عفراوی این تبلیغات به مطلب درستی رسیده و نویسنده از آنها به عنوان تبلیغات اصلی نام برده است! چون تبلیغ فیلم ایرانی فقط عکس بازیگران از نگاه نویسنده بود. 2.3) سبک: مناسب برای فیلم چه در حال فروش فیلم هنری یا تجاری باشید، سبک مهم است. برخی از به یاد ماندنی ترین تبلیغات فیلم از سبک هنری خارق العاده استفاده کرده اند. چیزی که این تبلیغات تجاری را از یک رقابت هنری جدا می کند، هنر آنها (جناسی مورد نظر) است (منظورم این است که فقط هنرمندان می فهمند، نه مردم) و ناکارآمدی آنها – سبک تبلیغ با خود فیلم مطابقت دارد. تبلیغات مخاطب در بالا نمونه های معمولی هستند. استفاده موفقیت آمیز از این تکنیک. این طراح با استفاده از رنگ زرد در کنار رنگ های سرد پس زمینه برای ایجاد سبکی کمیک، توجه علاقه مندان به کتاب را به خود جلب کرده است. همچنین این پوستر درست است زیرا از همان تصویرسازی فیلم استفاده می کند (یعنی برای نمایش کتاب نه مفهوم فیلم).این سازگاری به قدری عالی است که می توان از این تبلیغ بر روی جلد دی وی دی و سایر مطالب تبلیغاتی نیز استفاده کرد3) نکات کلیدی 3.1) روند ثابت به سمت سایر قالب های تبلیغاتی پس از اکران فیلم دچار شکست های بزرگی خواهد شد. مشکل تغییر جلد فیلم DVD. بسیاری از تولیدات از تبلیغات تجاری و همچنین DVD استفاده می کنند. با این حال، در میان فیلم‌های گران‌قیمت و ارزان، همچنان از پوسترها به عنوان کاور دی‌وی‌دی استفاده می‌شود، به این معنا که نکات برجسته، عناوین و تصاویر تبلیغاتی باید مانند یک تبلیغ بزرگ در یک مینی دی‌وی‌دی به نظر برسند و تبلیغ پارک ژوراسیک با این قبض مطابقت دارد. .در ستون های بزرگ و کوچک قابل مشاهده باشد. تبلیغات شما برای مدت طولانی مورد استفاده قرار خواهند گرفت، بنابراین باید واضح و بزرگ باشند. علاوه بر این کاور قابلیت جلب توجه و ایجاد علاقه را دارد. 3.2) وضوح اگر این فیلم یک سریال تلویزیونی است، همیشه یک سریال تلویزیونی عالی است. دفتر فروش بلیط برای من دلیل خوبی دارد. این فیلم پرفروش ترین فیلم این مجموعه است. از فیلم هایی که در تبلیغات و جشنواره ها خوب عمل می کنند تا فیلم های تجاری مانند مجموعه هری پاتر، این مجموعه فروش خوبی را تضمین نمی کند.به همین دلیل است که تبلیغات فیلم های سریال همیشه شماره گذاری می شوند. بهترین نمونه‌ها، سری آگهی‌های «پدرخوانده» هستند که معمولاً با عنوان بزرگ روی بوم و تصویری سریع و قابل درک است. هر سه با سبک طراحی و موفقیت تجاری فیلم های قبلی برای جذب مخاطب به بازار عرضه شدند.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس زمینه صفحه …