درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام

در سال 2016، اینستاگرام ویژگی جدیدی به نام پروفایل های تجاری را برای کاربران  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل راه اندازی کرد که برای مشاغل طراحی شده و امکان استفاده تجاری از اینستاگرام را فراهم می کند. محبوب خواهد بود، اما شما هنوز اکانت اینستاگرام خود را بازاریابی نکرده اید. در این صورت خواندن این مقاله را توصیه می کنیم. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری اینستاگرام چیست و چگونه می تواند برای شما مفید باشد و نحوه ایجاد پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. نمایه کسب و کار اینستاگرام  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل چیست؟ حتما این عبارت را در مورد بازاریابی اینستاگرام شنیده اید و باید کم و بیش در مورد آن بدانید. حتما صفحه ای با دکمه یا دکمه در بالای صفحه دیده اید، با صاحب صفحه از طریق تلفن یا ایمیل یا آدرس صفحه در لینک موجود در بیو تماس بگیرید. با کلیک بر روی آن به نقشه گوگل می روید و موقعیت فروشگاه را روی نقشه نشان می دهد. با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به یک پروفایل تجاری، ویژگی های سرگرم کننده و کاربردی خواهید داشت که به شما در مدیریت بهتر مشتریان کمک می کند. و درآمد خود را افزایش دهید. این کمک خواهد کرد.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان استشما به راحتی می توانید اکانت خود را به یک پروفایل تجاری تغییر دهید، در عوض نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام: در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه پروفایل تجاری خود را در اینستاگرام تغییر دهید: وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید. در بخش “تغییر مشخصات شرکت”. Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما می خواهد که به صفحه تجاری فیس بوک خود متصل شوید (توجه: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک خود به یک نمایه تجاری اینستاگرام نیاز دارید).  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل یک دسته برای نمایه/شرکت خود انتخاب کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس). شما باید حداقل یکی از این موارد را انجام دهید. فقط  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل مورد نیاز است! همچنین آموزش های تصویری مرحله به مرحله در اینستاگرام وجود دارد. نحوه تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی: اگر می خواهید از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی تغییر دهید، انجام این کار آسان است. وارد اکانت اینستاگرام خود شوید، به تنظیمات زیر «تنظیمات تجاری» بروید، روی «بازگشت» کلیک کنید. روی “حساب شخصی” کلیک کنید.Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به حساب شخصی خود تغییر دهیدبرای تایید روی “بازگشت” کلیک کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل به یاد داشته باشید، همیشه می توانید به نمایه کسب و کار خود بازگردید. اکنون که می دانید چگونه می توانید تغییر کنید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دریافت اینستاگرام اینستاگرام: تجزیه و تحلیل کاربرانی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید می کنند. آنها از شخص ثالث (غیر رایگان) استفاده کردند. اما اکنون اکانت های تجاری اینستاگرام آمار دقیقی به نام بازدید از پست ارائه می دهند. با شناسایی حساب شما به عنوان یک کسب و کار، مشتریان شما را به عنوان یک کسب و کار می شناسند. این عملکرد شما را در هفته گذشته در اینستاگرام نشان می دهد – تعداد فالوورها، تعداد پست ها، برداشت ها، برداشت ها، کلیک های وب سایت و کلیک های ایمیل. سپس اطلاعاتی مانند جنسیت، سن و موقعیت مکانی را در اختیار فالوورهای شما قرار می دهد. give نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل 2. امکان افزودن دکمه تماس برای حساب‌های دارای نمایه‌های تجاری مفید است، اما می‌توانید دکمه تماس را نیز به نمایه خود اضافه کنید.وقتی شخصی روی این دکمه کلیک می‌کند، می‌توانید از او بخواهید که برای شما ایمیل بفرستد، با شما تماس بگیرد یا نقشه‌ای را به شما نشان دهد که موقعیت مکانی شما را نشان می‌دهد.شغل شما در نمایه شما ظاهر می شود. هنگامی که صفحه فیس بوک خود را ایجاد کردید، از شما خواسته شد که یک حرفه را انتخاب کنید. بنابراین، اگر اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند دهید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما لینک می شود. می توانید این اطلاعات را مستقیماً از اینستاگرام ویرایش کنید. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام یکی از مزاحمت های اینستاگرام است، از منظر بازاریابی همیشه نمی توان از لینک های قابل کلیک استفاده کرد. خوب، این تنها ارتباطی است که می توانید ایجاد کنید. از لینک موجود در پروفایل خود استفاده کنید. اما استوری اینستاگرام یک جایگزین ارائه می دهد. اخیرا نحوه استفاده از استوری های اینستاگرام را توضیح دادیم.یک گزینه مفید برای برخی از اکانت های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شماست، اما همه نمی توانند از گزینه افزودن لینک به استوری های اینستاگرام استفاده کنند. شما باید یک پروفایل تجاری با 10000 دنبال کننده داشته باشید.محتوای پنهان را بررسی کنید به عنوان یک مالک حساب تجاری، می‌توانید افرادی را که می‌توانند محتوای مارک را در پست‌های شما به اشتراک بگذارند محدود کنید.این یک ویژگی مفید است که از سوء استفاده کاربران اینستاگرام از برند شما برای تایید پروفایل شما جلوگیری می کند. برای بررسی محتوای پرچمدار، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. با این کار یک منوی جانبی باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل در اینجا روی دکمه تنظیمات کلیک کنید و به تنظیمات تجاری بروید. محتوای مارک ما را در اینجا بررسی کنید. می‌توانید از دکمه جابجایی برای روشن کردن درخواست شواهد استفاده کنید. می‌توانید فهرستی از «حساب‌های تأییدشده» ایجاد کنید که از آن می‌توانید محتوا را بدون تأیید در حساب خود آپلود کنید.

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس زمینه صفحه …