بیوگرافی امبر هرد بازیگر هالیوود

امبر هرد,بیوگرافی امبر هرد,عکس امبر هرد

زندگی‌نامه و عکسها های امبر هرد

امبر هرد هنرمند و تهیه کننده آمریکایی زاده 22 آوریل 1986 میباشد. زندگی خصوصی امبر هرد اوج و فرودهای زیاد زیادی داشته میباشد. در این مقاله قصد داریم شما را زندگی‌نامه کامل امبرهرد بیشتر آشنا کنیم.

امبر هرد,بیوگرافی امبر هرد,عکس امبر هرد

تصاویر امبر هرد

خلاصه از زندگی‌نامه  امبر هرد:

نام اصلی: اَمبر لارا هرد

زمینه پرکاری : سینما و تلویزیون

تولد : ۲۲ آوریل ۱۹۸۶ آستین، تگزاس

والدین: دیوید کلینتون هرد – پاتریشیا پیج

ملیت: آمریکایی

نام های دیگر: اَمبر لارا دپ، اَمبر فن ری

سال‌های پرکاری: ۲۰۰۳-اکنون

همسر:  جانی دپ (۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷)

امبر هرد,بیوگرافی امبر هرد,عکس امبر هرد

عکسها های اینستاگرام امبر هرد

زندگی‌نامه  امبر هرد:

امبر لارا هرد (به انگلیسی: Amber Laura Heard) زاده ۲۲ آوریل ۱۹۸۶ در شهر آستین، تگزاس، هنرمند، مدل و تهیه کننده  آمریکایی میباشد. او متولّد آستین، تگزاس میباشد. پدرش دیوید کلینتون هرد، یک پیمانکار میباشد و مادرش پاتریشیا پیج که نام اصلی او پارسونز میباشد یک محقق اینترنت می‌باشد.  او یک خواهر کوچکتر به نام ویتنی دارد. پدر هرد در اوقات آسودگی خود با اسب‌ها سر و کار داشت لذا اَمبر در کنار پدرش با سوارکاری، شکار و ماهیگیری بزرگ شد.

وقتی هرد ۱۶ ساله بود، بهترین دوستش در تصادف خودرو جان باخت. هرد، که کاتولیک بزرگ شد، بعداً خود را ملحد و بی‌دین اعلام کرد. در همان زمانه، او آغاز به خواندن کتاب‌هایی از نویسندگانی مشابه آین رند، ری بردبری و جورج اورول کرد که سبب زیر سؤال بردن اجتماع اطراف خود شد. او در سن 17 سالگی از دبیرستان کاتالوگ خارج شد و به نیویرک سیتی رفت. او پایان از راه یک دوران تحصیل در منزل دیپلم دریافت کرد. در نیویورک، او از راه مدلینگ، معاشش را تأمین کرد، اما خیلی زود به لس آنجلس رفت تا شغل بازیگری را دنبال کند.

امبر هرد به عنوان هنرمند نقش داشتن اول اولین بار در فیلم ترس‌آور ” All of the Boys Love Mandy Lane” همه پسران دلباخته مندلی لین در سال 2006 نقش داشتن آفرینی کرد.

امبر هرد در سال ۲۰۰۸ توانست برای بازی در فیلم Pineapple Categorical، پاداش بهترین هنرمند جوان هالیوود را از آن خود کند.

امبر هرد,بیوگرافی امبر هرد,عکس امبر هرد

جدیدترین تصاویر امبر هرد

دانستنی های جالب درباره امبر هرد:

√ قد امبرهرد ۱۷۰ سانتی متر میباشد.

√ او یک بار به عنوان زیباترین ستاره جوان سینما انتخاب شده میباشد.

√ او در سال ۲۰۰۸ در رده ۲۱ ام از میان ۱۰۰ زن زیبا قرار گرفت.

√ به کتاب خواندن زیاد علاقه مند میباشد.

√ این هنرپیشه جوان دلباخته خودرو‌های کلاسیک میباشد.

√ او در اوقات آسودگی خود را با اسب سواری، سنگ نوردی، گلف و شنا وقت خود را می‌گذراند.

√ امبر دو تتو در کمر خود دارد، او یک شعر از سن خیام را در کمر خود خالکوبی کرده میباشد.

√ امبر هرد به زبان اسپانیایی و زبان اشاره ناشنوایان مسلط کامل دارد.

√ امبر هرد یک نجات غریق میباشد.

رابطه امبر هرد با تاسیا ون ری:

امبر هرد دوجنس‌گرا میباشد، هرد از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ با عکاس زنی به نام تاسیا ون ری در رابطه عاشقانه بود.

امبر هرد,بیوگرافی امبر هرد,عکس امبر هرد

عکسها امبر هرد و تاسیا ون ری

ازدواج و طلاق امبر هرد و جانی دپ:

هرد در حالی که در سال ۲۰۱۱ فیلمبرداری خاطرات عجیب و غریب را انجام می‌داد، با جانی دپ آشنا شد و سال بعد آنها زندگی با یکدیگر را ابتدا کردند. آنها در یک مراسم خصوصی مدنی در منزل خود در لس آنجلس در ۳ فوریه ۲۰۱۵ ازدواج کردند. این زوج مشهور در  2017  از هم سوا شدند.

اَمبر هرد تقاضای طلاق داد و همسرش را به خشونت خانگی متهم کرد. این هنرمند گفته‌هایش را در دادگاه هم تأیید کرد. پزشکی قانونی هم گواهی داد که اَمبر کتک خورده‌میباشد. پیغام گیر تلفن و مکالمات تلفنی نشان می‌داد که اَمبر از دوستان و اورژانس تقاضای کمک کرده و در همان لحظه فریاد و تهدیدهای همسرش در زیرزمین نیز به گوش می‌رسید.

دادگاه با مدارک کافی گفته‌های او را تأیید کرد و حکم طلاق صادر شد. همچنین دادگاه جانی دپ را از نزدیک شدن به همسرش محروم کرد.

اَمبر پس از طلاق غرامت و بخشی از اموال جانی را دریافت نمود که حاوی ۶٬۸ میلیون دلار غرامت، خودروی Vary Rover ۲۰۱۵ و فورد Mustang ۱۹۶۸ اوست.

در سال 2019 امبر هرد در یک فایل صوتی اعتراف کرده که جانی دپ را بارها کتک زده و وسايل خطرناک به سوی او پرتاب می كرده و حتی سبب اسيب جدی به انگشت او شده و غير از ان نیز سيگارش را چندين بار بر روی او خاموش كرده  و جانی دپ را به تندی آسیب می داده میباشد.

امبر هرد,بیوگرافی امبر هرد,عکس امبر هرد

عکسها امبر هرد و جانی دپ

رابطه عاشقانه امبر هرد و ایلان ماسک:

امبر هرد و ایلان ماسک عکسها هایی را در اینستاگرام خود منتشر کردند که نشان از ارتباط نزدیک و اخلاص‌آمیز انها دارد.

ایلان ماسک مدیرعامل شرکت خودروسازی «تسلا» و بنیانگذار «اسپیس‌ اکس» است؛ شرکتی که توانست با بهره‌مندی موشک فالکن 9 را از کالیفرنیا به فضا بفرستد و الان در پی راهی‌کردن مسافر به فضا است

امبر هرد,بیوگرافی امبر هرد,عکس امبر هرد

عکسها امبر هرد و ایلان ماسک

حواشی زندگی امبر هرد:

در سال ۲۰۰۹ هرد به جرم اعمال خشونت در واشینگتن بازداشت‌شد. گفته شده که او سبب چنگ‌انداختن و مصدوم نمودن بازوی تاسیا ون ری گردیده‌میباشد. در نهایت ماجرا، هیچ اتهامی علیه او داخل نشد و پلیس پس از درخواست به شکل قانونی سرگذشت دستگیری را در سال ۲۰۱۱ حذف کرد

در سال ۲۰۱۵ اَمبر هرد به استرالیا رفت تا همسرش را که بر پروژه فیلم «دزدان دریایی کارائیب» پرکاری می‌کرد، ملاقات کند. او دو سگ یورکشایر تریر نیز به همراه داشت. طبق قوانین استرالیا ورود حیوانات به این کشور مقررات سفت و سختی دارد. مقامات کشور خواستار قرنطینه اجباری این حیوانات بودند که دلیلش طبیعت خاص این قاره بود. اَمبر به همراه داشتن این سگ‌ها را انکار کرد و آن‌ها را قرنطینه نکرد؛ اما تصاویر سگ‌های او در صفحات اجتماعی و اینستاگرام دیده شد.

طبق قوانین استرالیا این هنرمند باید ۱ میلیون دلار پرداخت می‌کرد و تا ده سال به زندان می‌رفت. البته همسرش از او پشتیبانی کرد. جانی دپ رسوایی به راه انداخت و گفت که وزیر کشاورزی استرالیا مشابه کسی میباشد که مغزش از گوجه فرنگی تشکیل شده. درنتیجه این گفت‌وگو‌ها رسوایی بین‌المللی ایجاد شد و اَمبر هرد توانست با پرداخت جریمه از زندان رهایی یابد. این زوج همچنین مجبور شدند از دولت استرالیا معذرت‌خواهی کنند.

امبر هرد,بیوگرافی امبر هرد,عکس امبر هرد

عکسها های جدید از امبر هرد

راز متناسب‌بودن اندام هرد چیست؟

هرد یک رژیم غذایی مناسب و سالم را دنبال می‌کند؛ همچنین همیشه سعی می‌کند تا غذاهای فرآوری شده را میل نکند. متناسب‌بودن اندام او تنها به خاطر رژیم غذایی او نیست، بلکه به صورت منظم و روزانه ورزش می‌کند.

تصاویر امبر هرد:

امبر هرد,بیوگرافی امبر هرد,عکس امبر هرد

امبر هرد هنرمند

امبر هرد,بیوگرافی امبر هرد,عکس امبر هرد

عکسها های جدید امبر هرد

امبر هرد,بیوگرافی امبر هرد,عکس امبر هرد

تصاویر اینستاگرامی امبر هرد

امبر هرد,بیوگرافی امبر هرد,عکس امبر هرد

 امبر هرد

امبر هرد,بیوگرافی امبر هرد,عکس امبر هرد

 امبر هرد مدل و هنرمند هالیوودی

امبر هرد,بیوگرافی امبر هرد,عکس امبر هرد

عکسها جدید از امبر هرد